Fructele – potrivite pentru dieta?

smoothie

Cu totii stim ca legumele, nucile si semintele sunt cele care au compusi folositi ca si materiale de reconstructie a tesuturilor de catre organism si ca ar fi cele mai potrivite pentru dietele noastre.

In schimb, circula zvonul ca fructele ar ingrasa. Intr-adevar, daca nu sunt consumate corect. Insa, daa vom sti cum sa le introducem in alimentatia noastra zilnica, fructele vor aduce doar beneficii. De ce?

  • Fructele sunt cele care contin zaharuri simple, cel mai bun combustibil pe care il putem oferi organismului
  • Chiar daca fructele contin zaharuri, acestea contin si apa, enzime, vitamine, minerale si fibre care ajuta digestia – organismul sanatos isi ia ce are nevoie si elimina restul
  • Fructele de padure, in special, contin o serie de antioxidanti, care previn imbatranirea prematura, cancerul si alte boli degenerative. Bineinteles, fiecare fruct are proprietati specifice. Despre aceastea  vom discuta mai pe larg in articolele urmatoare.

In ce conditii pot ingrasa fructele?

  • Cu adaos de siropuri si frisca
  • Consumate imediat dupa masa
  • Fructoza extrasa natural poate ingrasa si chiar produce dezechilibre intr-o oarecare masura, din cauza faptului ca in procesul de extractie multe elemente nutritive care ajutau procesul de digestie se pierd.

Uneori vom simti nevoia de fructe, alteori de legume. In cadrul unui stil de viata sanatos le putem consuma pe toate – daca suntem atenti la nevoile corpului, acesta ne va spune ce sa mancam si cat anume.

 

V-am convins sa incercati sa adaugati mai multe fructe in dieta dvs.? Daca da, mai jos aveti o reteta foarte simpla de smoothie raw vegan (1 portie), cu care va puteti incepe dimineata:

  • 1 banana
  • 3-4 frunze de salata
  • 1/2 cana zmeura
  • putina apa

Voila !

smoothie

Fii primul care afla noutatile!

Esti la curent cu ultimele noutati si primesti un pdf GRATUIT!

Datele tale rămân confidenţiale. Te poţi dezabona oricând.

Leave a Reply

3 − two =